Przejdź do treści

IX Sesja Rady Gminy Iłów

Data posiedzenia
26-11-2024, godz. 11:00
Miejsce posiedzenia
sala w budynku Gminej Biblioteki Publicznej w Iłowie

Porządek obrad

  • 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  • 2. Przyjęcie porządku obrad.
  • 3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia VIII Sesji Rady Gminy Iłów w dniu 21 października 2024 r.
  • 4. Powołanie Komisji Uchwał.
  • 5. Sprawozdanie Wójta Gminy z działalności między sesjami w tym realizacji uchwał Rady Gminy.
  • 6. Interpelacje i zapytania Radnych.
  • 7. Odpowiedzi Wójta na interpelacje złożone na poprzednim posiedzeniu Sesji Rady Gminy.
  • 8. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr 373/LXXIX/2024 Rady Gminy Iłów z dnia 15.02.2024 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania usług opiekuńczych w formie usług sąsiedzkich, wymiar i zakres usług sąsiedzkich oraz sposób rozliczania wykonywania takich usług.
  • 9. Przyjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Iłów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3. ust. 3. ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok.
  • 10. Przyjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od środków transportowych na rok 2025 obowiązujących na terenie Gminy Iłów oraz zwolnień, w tym podatku.
  • 11. . Przyjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości.
  • 12. . Przyjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta, będącej podstawą do ustalenia podatku rolnego na obszarze Gminy Iłów na rok 2025.
  • 13. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany WPF.
  • 14. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Iłów na 2024 rok.
  • 15. Wolne wnioski i informacje radnych.
  • 16. Zapytania sołtysów.
  • 17. Sprawy różne.
  • 18. Zakończenie obrad.